söndag 6 oktober 2013

Hösthelg

Denna helg har vi haft besök av Siv och Ivar. De gillar att gå i skog. De gillar att plocka svamp. Det gör jag också.

Så, jag tänkte att jag skulle visa dem min favoritskog: Järna Vattgruva med tillhörande mosse. Vi gick och vi gick och vi gick. Ett tag var vi lite vilse men till slut hittade vi tillbaka till utgångspunkten. Efter två timmar fick vi äntligen sitta ner vid tjärnen och fika lite.

På kvällen kom Stig, Harriet, Alva och Micke på middag. Bäbisen låg i magen.

Idag, söndag, pustar vi ut i soffan, Max och jag.


Naturen överträffar sig själv i skönhet



Max försökte meta men gav upp



Ivar, den praktiske hade med sig en stol



Sivan tog kort med telefonen



Jag tog kort på mig själv, då blir det så här



Ett Sauvignon Blanc som jag måste komma ihåg att köpa nån gång



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar